Tahu Pletok, Siaran Basa Tegal

Nyong kiye seneng banget karo sing jenenge Tahu Pletok. Asli, tahune enak temen. Dadi mau esuk nyong sms mbakayune nyong sing ayu dewek (lha iya wong mbakayune nyong mung siji πŸ˜€ ) Kebeneran mbakayune nyong lagi dines nang Tegal ya wis nyong nitip. Ben rada keren nyong ngirim sms kaya kiye:

Jalan-jalan ke Pulau Bontang

Tidak lupa rambut dicatok

Jika nanti engkau pulang

Janganlah lupa tahu pletok

Wis, pantune ora nyambung babar pisan sing penting maksude ngerti. Ee, mbakayune nyong mbales kaya kiye:

Jalan-jalan maring Pelelen

Pasti ora kelalen

Asli, nyong ngguyu nganti kepingkel-pingkel πŸ˜†Β  Lucu temen jawabane yak. Wis pantun ngawur kabeh tapi kok lucu temen.

Ee, kiye lagi nonton bola final Indonesia vs Malaysia (Garuda hebat, ora juara tapi menang πŸ˜€ ),Β  mbakayune nyong sms maning.

Makan mie dalam kereta

Keenakan sampe kepentok

Tuh Tammy datang naik kereta

Bawa tahu pletok

Horeeee, pesenane nyong teka digawa Tammy, ponakane nyong sing bar liburan nang kana. Trus nyong bales maning:

Mampir Cirebon beli terasi

Trimakasi yee…

Sing jenenge tahu pletok kuwe tahu terus diwein aci trus digoreng. Rasane rada alot keprimen tapi yakin, enake puoll!! Trus ana juga sing ora pletok, tahu biasa dipotong segitiga nah pucuke diwein aci juga. Trus mangane nganggo cengis… waduuhh… pedes-pedes enak.Β  Dadi kanca-kanca angger mampir Tegal, tukuΒ  bae tahu Murni, sing terkenal sih Nata Jaya kayonge.

Nah, lha kiye…. Tahu Pletok Tegal…… hmmm…..yummy…

Wadahe nganggo besek
Rupane ora karuan, tapi rasane enak temen

 

Terjemahan:


Aku tuh seneng banget sama makanan Tahu Pletok. Bener, tahunya enak banget. Jadi tadi pagi aku sms kakakku yang paling cantik (ya iyalah, orang kakakku cuman satu πŸ˜€ ). Kebetulan kakakku lagi tugas di Tegal, ya udah jadinya aku nitip. Biar rada keren, aku nulis sms kayak gini:

Jalan-jalan ke Pulau Bontang

Tidak lupa rambut dicatok

Jika nanti engkau pulang

Janganlah lupa tahu pletok

Biarin deh pantunnya gak nyambung sama sekali yang penting maksud tersampaikan. Ee, kakakkku bales kayak gini:

Jalan-jalan maring Pelelen (jalan-jalan ke Pelelen)

Pasti ora kelalen (pasti gak lupa)

Aduh, aku tertawa terpingkal-pingkal πŸ˜† Lucu banget jawabannya, ya. Udah pantun asal semua tapi kok lucu banget.

Ee, ini lagi nonton bola final Indonesia vs Malaysia (Garuda hebat, gak juara tapi menang πŸ˜€ ),Β  kakakku sms lagi.

Makan mie dalam kereta

Keenakan sampe kepentok

Tuh Tammy datang naik kereta

Bawa tahu pletok

Horeeee, pesananku datang dibawa Tammy, keponakanku yang abis liburan di sana. Trus kubalas lagi:

Mampir Cirebon beli terasi

Trimakasi yee…

Tahu pletok itu tahu yang diberi tepung aci trus digoreng. Rasanya agak liat gimana gitu tapi bener deh, enake puoll!! Trus ada juga yang bukan pletok, tahu biasa dipotong segitiga nah salah satu sisinya diberi aci juga. Trus makannya pakeΒ  cabe rawit… waduuhh… pedes-pedes enak.Β  So Kawan, kalo kau mampir Tegal, belilah tahu Murni, yangΒ  terkenal sih Nata Jaya kayaknya.

Demikianlah kali ini siaran dalam bahasa Tegal. Mohon maaf pabila ada penggunaan bahasa yang salah πŸ˜€

Iklan

20 thoughts on “Tahu Pletok, Siaran Basa Tegal

  1. Pakde Cholik Desember 30, 2010 / 6:40 am

    Selamat pagi sahabatku
    Saya datang lagi untuk mengokoh-kuatkan tali silaturahmi sambil menyerap ilmu yang bermanfaat. Teriring doa semoga kesehatan,kesejahteraan,kesuksesan dan kebahagiaan senantiasa tercurahkan kepada anda .
    Semoga pula hari ini lebih baik dari kemarin.Amin

    Saya juga menyampaikan kabar gembira bahwa sahabat mendapatkan tali asih dari manajamen BlogCamp karena artikel anda termasuk salah satu Juara dalam Kontes Unggulan Muhasabah Akhir Tahun (K.U.M.A.T).
    Silahkan cek di : http://abdulcholik.com/2010/12/30/k-u-m-a-t-juara-iv-sd-juara-xv/
    Silahkan segera mengirimkan nama dan alamat lengkap untuk pengiriman tali asih.
    Terima kasih.
    Salam hangat dari Markas BlogCamp di Surabaya

    Choco:

    Horeeeeee…….makasiiiiiy Pakde yang baik hati, juga Bang Iwan dan Bunda Lily…..horeeee….

    (gaya lompat kodok)

  2. Pakde Cholik Desember 30, 2010 / 6:41 am

    Inyong kencot banget hla….

    salam hangat slalu

    Choco:

    Gyahahahahaha……. eee… tapi kencot tuh apa ya, Pakde? Lapar apa makan ya? HIhihihihi…..

    Salam sejuk pagi-pagi

  3. Lidya Desember 30, 2010 / 6:43 am

    saya baru tahu ada tahu pletok mbak, rasanya bagaimana?
    makan tahu gimbal aja setelah nikah .ternyata tahu itu banyak namanya ya πŸ™‚

    Choco:

    Wuenaak, Jeng. Alot-alot gimana gitu dan pasti gurih πŸ˜€
    Nek tahu gimbal Semarangan πŸ™‚

  4. Debby Desember 30, 2010 / 8:16 am

    ga usah baca terjemahan udah mengerti
    ternyata bahasa Jawa saya masih bisa dinilai dengan angka 8.5 ^__^
    jadi, kapan tahu pletok bisa dikirim ke alamatku Mba? πŸ˜€

    Choco:

    Hahahha…. bisa basa Tegal kau, Deb? Okay lah 8.5 πŸ˜‰
    Nanti aku fax aja biar cepet πŸ˜€

  5. Mbakayune Desember 30, 2010 / 9:14 am

    Wkwkwkwk……
    dasar kiye adine rada mosin, pating blekuthukkk…

    Choco:

    Ealaah, mbakayune nyong mampir kene. Wis mene manjing ndingin, tahune ngesih ana papat kiye….

    (*mosin ki opo to?*)

  6. nh18 Desember 30, 2010 / 9:23 am

    Tahu Pletok …
    Aja kelalen kiye …

    (eh bener ngga ya ?)

    Salame inyong

    Choco:

    Iya, wis bener kok, Om. Angger liwat Tegal aja kelalen tuku tahu pletok yak πŸ˜€

  7. tirra djoen Desember 30, 2010 / 1:51 pm

    Kepriben kiye si Embak, mudik kok ra balik-balik. Pendarane sampek keloro-loro boyokke pan pedhot, saben dino omah-omah,eee… malah dodol tahu pletok maning Tegal. Apak balik maning orak, Mbak? Mengko tak wenehi gaji wolongatussewu sewulan………….

    Choco:

    Kayonge nyong ora balik maning sih, Nyah. Mending dodolan tahu pletok baelah, untunge gede, nyonge bisa mangan tahu pletok saben dina πŸ˜€

  8. ais ariani Desember 30, 2010 / 9:45 pm

    uahahahahahahhaaa…
    *ngakak guling – guling*
    hlaaah bune isa bahasa ngapak jubule?
    huahahahahhaa…
    aku yang pernah tinggal di purwokerto 3 tahun, belum bisa nulis ngapak, tapi tetep heboh kalau ada yg ngajakin ngomong ngakak
    inyong di bagi sih ngapa tahu pletok ke?
    πŸ˜€

    Choco:

    Wis, maring kene bae sih, Nok. Ngesih ana telu kiye πŸ˜€

  9. advertiyha Desember 31, 2010 / 6:14 pm

    Inyong be ari balik tegal suka tuku tahu kiye..
    tapi, uwakke inyong ya pinter nemen gawek tahu pletok, eunakke por nemen yu.. wis ora nana tandinganne, apa aning ari gratisan, tambah demen ngemile, kayong gragas,, hahahha,, πŸ˜›

    mengko wis, ari inyong balik, tak gawakna, rong besek wis, OK??

    *susah bener nih nulis begini, ini dibisikin mas Nakho, wakakka*

    Choco:

    Waaa, beneran yak, tak enteni kiye. Seneng banget duwe uwak pinter nggawe tahu pletok yak. Gih balik Tegal ndingin, nyong pengin maning kiye πŸ˜€

  10. bunda alf Januari 3, 2011 / 7:07 pm

    Hihihi baru tahu nih ada tahu pletok di tegal. Walaaah yune ki yo ngapak-ngapak tho?? eyang-e alfis yo ngapak-ngapak. ngapake wong banjarnegara gilar-gilar. ning bune alfis ora faseh. hihihi.

    Salam ngapak-ngapak.

    Choco:

    Hahahaha…. aku juga sok tau iki. Gilar-gilar ki opo to, Jeng? πŸ˜€
    Kudu belajar kuwe, ben seru nek ngobrol sama eyange alfis πŸ˜€

  11. mandor tempe Januari 3, 2011 / 8:32 pm

    Njupuk piring nyang kobokan
    Ojo kelalen karo sendoke
    miring-miring nang pojokan
    moro balen ambu acine
    Jiyan, lek perkoro panganan irunge wes ora iso diapusi

    Mlaku-mlaku nyang pinggir ruko
    tuku klopo malah ketemu batok
    Mlaku-mlaku nang omahe Choco (Choko)
    Ealah lha kok malah tahu pletok
    lek wes rejeki, irung mambu aci kok malah ketemu tahu pletok. cocok wes

    nggowo piring karo sendoke
    Mugo-mugo kebagian tahu pletoke
    Untung ae piring e sing mau ora ditinggal kqkqkqk

    Choco:

    Wakakakaka…. πŸ˜† nyong ngguyu kemekelen kiye….

    Esuk-esuk adus nganggo banyu gentong
    Sabune lunyu dadi mencelat
    Eee… tahu pletoke wis entong
    Soela Kang Mandor tekane telat

    Hahahaha…..
    Sesuk nek ono meneh tak kirim, Kang Ndor πŸ˜€

  12. Emanuel Setio Dewo Januari 4, 2011 / 10:18 am

    Wah… nggawe ngile bae. Selamet ya wis menang KUMAT.
    GBU

    Choco:

    Iya, makasiy yaa… πŸ˜€
    Maren pulang gak mampir Tegal?

  13. mas stein Januari 4, 2011 / 11:00 am

    jadi inget tetangga kos waktu dulu sekolah di jakarta, kalo ngomong mantab bener logatnya. konon, ini konon lho ya mbak, kalo mau diet belajarlah bahasa logat tegal, abis ngomong gluk gluk gluk dengan logat mantabnya itu dijamin kurus :mrgreen:

    saya bisanya cuma inyong wis kencot πŸ˜†

    Choco:

    Mosok to? Aku wis ngomong pake basa Tegal ampek lidahnya ketelen kok lom langsing jugak πŸ˜₯

  14. nDaru Januari 5, 2011 / 8:07 am

    inter temen mbakayune gawe parikan…inyonge ngakak-ngakak nang ratan dikiro kocluk

    Choco:

    Ojo ngguyu dewe to, Jeng ndak podo wedi tanggane πŸ˜€

  15. niQue Januari 15, 2011 / 5:55 pm

    klo dibandingin sama tahu sumedang enakan mana mba πŸ˜€

    Choco:

    Mmmm…. menurutku sih masih enak tahu pletok yaa πŸ˜€

  16. Devi Yudhistira Januari 17, 2011 / 9:06 am

    huahahaha,….

    kiye nyong nganti lara wetenge yu…
    yakin, lucu pisan gole nulis…hahaha

    nyong ya seneng tahu pletok, tapi ya pimen mening, dong-dongan untu palsne ucul…

    (kiye komen telat temen ya yu…berarti wis ntong ya tahune siki)

    Choco:

    Wakakakaka…… mangan tahu pletok untune ucul? Ora kebayang… πŸ˜†
    Tapi ora nganti kelelegen kan?

    (walah, wis entong sejak hari pertama kiye)

  17. Ade Truna Januari 20, 2011 / 10:35 am

    saya bertetangga –tidak tanggung2– dua keluarga sekaligus asal Puerto Rico eh Purwokerto…*kebayang logatnya membacakan artikel ini πŸ˜†

    Choco:

    Jadi pas mbaca kiye karo pating blekuthuk ya, Kang: πŸ˜†

Tinggalkan Balasan

Isikan data di bawah atau klik salah satu ikon untuk log in:

Logo WordPress.com

You are commenting using your WordPress.com account. Logout / Ubah )

Gambar Twitter

You are commenting using your Twitter account. Logout / Ubah )

Foto Facebook

You are commenting using your Facebook account. Logout / Ubah )

Foto Google+

You are commenting using your Google+ account. Logout / Ubah )

Connecting to %s