Iseng Aja · Nyam...nyam...sedaaap...

Pilus, Siaran Basa Tegal (2)

Kanca-kanca, ketemu maning karo nyong ya. Sing mbiyen kan wis ngomongin tahu pletok, nah saiki nyong duwe maning cemilan sing asli saka Tegal. Jenenge PILUS. Oya, sing ora bisa basa Tegal ora papa, mengko nang ngisor ana terjemahane 😀

Kanca-kanca mesti wis pada ngerti sing jenenge pilus yak? Iklane akeh ko nang tipi. Sing gambare manuk gede kae lho. Tapi ora nana (ini nana so Tegal, bukan Manado jo) sing bisa ngalahna pilus Tegal! Lagi gembiyen nyong ngesih cilik, nyong seneng banget mangan sop nganggo pilus. Angger Ibundane nyong masak sop pasti nyong njaluk tuku pilus. Tapi Ibundane nyong kae nakal banget. Senenge nggoda bae. Angger nyong nyuwun pilus pasti Ibunda nyanyi kayak kiye kyeh:

Pilus

Pilus pipi alus
diambung wedus
ambune prengus

Pizzz, Mom :mrgreen:

Saiki nyong ngerti, dene nyong sering nggoda Cantik nganti nangis kiye nurun seka Ibunda :mrgreen:

Pilus kuwe digawe seka tepung mbuh tepung apa trus diwein kucai. Rasane pilus Tegal gurih, kemlithik. Warnane ora putih nemen tapi rada butek. Makin butek makin enak rasane 😛 Wis enak temenlah. Nyong saiki seneng nggo mangan bakso. Angger mbakayune nyong seka Tegal nyong mesti nitip tahu pletok karo pilus (batine mbakayune kiye bocah nitip bae ora tau menehi duite 😛 ). Ana siji maning sih oleh-oleh khas Tegal sing enak: LATOPIA. Mengko kapan-kapan tak tulis maring kene.

Wis pegel nyong, nganti gembrobyos, ilate bae pan kelelek kiye.

Nah, lha kiye BAKSO NGANGGO PILUS TEGAL:

Nah, angger Kanca maring Tegal, aja lali tuku pilus ya 😀 Daaaahhh…..

Terjemahan bebas:

Kawan, ketemu lagi denganku ya. Dulu kan sudah ngomongin Tahu Pletok, nah sekarang aku punya lagi cemilan asli Tegal. Namanya PILUS. Oya, yang gak bisa bahasa Tegal nanti ada terjemahannya di bawah.

Kawan pasti sudah tau yang namanya pilus kan? Iklannya banyak kok di TV. Yang gambarnya burung besar itu lho. Tapi gak ada yang bisa mengalahkan pilus Tegal! Dulu waktu aku masih kecil, aku suka banget makan sop pake pilus. Kalo Ibunda masak sop pasti aku minta dibelikan pilus. Tapi Ibundaku itu nakal banget. Sukanya menggodaku. Kalo aku minta pilus pasti Ibunda menyanyikan lagu ini:

Pilus

Pilus pipi alus
dicium kambing
baunya prengus

Sekarang aku tau, kalo aku sering menggoda Cantik sampe nangis itu karena menurun dari Ibunda :mrgreen:

Pilus itu dibuat dari tepung entah tepung apa trus diberi kucai. Rasa pilus Tegal itu gurih, renyah. Warnanya gak terlalu putih tapi agak buram. Makin buram makin enak 😛 Pokoknye enak banget lah. Sekarang aku lebih senang makan pilus dengan bakso. Kalo kakakku datang dari Tegal aku pasti nitip tahu pletok ama pilus (pikir kakakku ini anak nitip mulu gak pernah kasih uangnya 😛 ). Ada satu lagi makanan khas Tegal yaitu:LATOPIA. Kapan-kapan akan aku tuliskan di sini.

Dah pegel aku, sampe keringetan, lidahku sampai ketelen.

Nah, ini dia BAKSO DENGAN PILUS TEGAL.

Nah, kalo Kawan ke Tegal, jangan lupa beli pilus yaa. Byeee…. 😀