Iseng Aja · Nyam...nyam...sedaaap...

Latopia, Siaran Basa Tegal (3)

Udan deres ngrungokna Uthopia
Awak seger ora sida kademen
Lha mbakayune teka nggawa Latopia
Aduh…aduh…enak temeeen

Kanca-kanca ketemu maning nang siaran basa Tegal. Lha nyong kan wis janji apan ngulas makanan sing enak temen. Arane kuwe LATOPIA. Kaya biasane angger mbakayune balik Bogor nyong mesti nitip makanan seka Tegal. Mbakayune nyong kae baik hati nemen, lah nyong nitip terus tapi ora tau wein duite :mrgreen: :P:

Latopia kiye makanan sing njerone coklat. Macem-macem sih, ana sing keju, sukade, susu. Enak kabeh wis. Tapi nek menurut nyong sing paling enak ya isi coklat karo susu. Kulite mirip kayak bakpia sing nang Yogya, tapi luwih kemrenyes, ora lembut. Garing, kaya kuelah 😀 Nek jerone lembuuut, tapi padet. Primen yak, wis pokoke enak lah 😀 (kabeh-kabeh kok enak, apa sih choco sing ora enak 😛 )

Wis ora usah kakeyan ngulas, kiye tak pajang penampakane…

Lazzaaat....

Coklate kuwi legit banget, kayonge ana campuran gula jawa ndean ya? Nek kanca maring Tegal, aja lali tuku latopia ya. Dijamin pengen maning…pengen maning…. 😀

Nah, semene dhisit siaran basa Tegal. Mmm, kapan-kapan nyong pan nitip Mbakayune NASI LENGKO! Nah, kiye nyong juga durung tau nyoba. Tapi angger weruh Mbakayune upload dadi kepengen 😀

Wis ya, babaaaaay…..

TERJEMAHAN:

Hujan deras mendengarkan Uthopia
Badan segar gak jadi kedinginan
Lha itu kakak datang bawa Latopia
Aduh…aduh…enak beneran

Kawan, bertemu lagi dalam siaran bahasa Tegal. Karena aku kan sudah janji mau mengulas makanan yang enak sekali. Namanya LATOPIA. Seperti biasa kalo kakakku pulang ke Bogor aku pasti nitip makanan dari Tegal. Kakakku itu baik hati benar, lha aku nitip terus tapi gak pernah kasih uangnya :mrgreen: :P:

Latopia ini makanan yang dalamnya coklat. Macam-macam sih, ada yang keju, sukade, dan susu. Semuanya enak. Tapi kalo menurutku yang paling enak coklat dan susu. Kulitnya mirip seperti bakpia yang di Yogya, tapi lebih renyah, gak lembut. Garing gitu deh 😀 Kalo dalamnya lembut tapi padat. Gimana ya, pokoknya enak lah 😀 (semua-semua kok enak, apa sih buat choco yang gak enak 😛 )

Dah, gak usah kebanyakan mengulas, ini kupasang penampakannya…

Coklatnya legit banget, mungkin ada campuran gula jawanya ya? Kalo Kawan mampir ke Tegal, jangan lupa beli latopia ya. Dijamin mau lagiii….mau lagiii…. 😀

Nah, sekian dulu siaran bahasa Tegal. Mmm, kapan-kapan aku akan nitip kakakku NASI LENGKO! Nah, ini aku belum pernah coba. Tapi kalo lihat kakakku upload jadi kepengen 😀

Dah ya, bye…bye…