Nasi Lengko, Siaran Basa Tegal (4)

Kanca-Kanca, keprimen kabare? Wis suwe nemen ya nyong ora siaran basa Tegal. Sing mbiyen kae crita tahu pletok, pilus, karo latopia kayong wis suweeee nemen. Ya wis saiki nyong pan crita panganan Tegal sing liyane. Nasi Lengko. Nang Cirebon ana juga sih, mbuh sing bener asline seka ngendi. Tapi kaya biasa, dolanan pantun ndisit yak😀

Tanggal tua ora lunga-lunga
Nang omah bae jare si Choco
Tapi aja sedih aja berduka
Yuuk mariii mangan nasi lengko

Hahahaha…. saiki nyong pan crita soal nasi lengko. Pas Mbakayune nyong sing lagi tugas nang Tegal kirim foto nasi lengko, nyong kok dadi kepingin. Tapi kan ora mungkin nggawa seka Tegal. Tapi emang Mbakayune nyong sing ayu dewek kuwe baik hati, pas balik nyong dioleh-olehi bumbune nasi lengko. Lah trus keprimen? Ya ora papa, segane ngliwet dewek, aksesorise ya nggawe dewek laah. Sing penting kan bumbune, soale sing angel kan nggawe bumbune kuwe.

Nasi lengko kuwe isine sega, toge, timun diiris cilik-cilik, tahu goreng diiris kotak-kotak trus karo krupuk. Ditata rapi nang piring trus diguyur nganggo bumbune. Bumbune kuwe nek ora salah nganggo bumbu kacang tapi ana taucone juga. Enak, deh!

Lha kiye penampakane…

nasi lengko cirebon
Sing kiye versi Cirebon😀
IMG-20130226-WA0003
Sing kiye versi Tegal, 1/2 porsi, ana krupuk kuninge, sedep temen yak🙂

Nyong goleti poto sing nasi lengko racikan dewek versi Tegal kok ora ketemu yak? Mengko baelah nyusul yen wis ketemu😀

Panganan sehat tapi murah meriah😀 Eh, tapi jare Mbakayune bumbune tok regane larang. Wingi kae tuku bumbune setengah kilo regane Rp. 75,000. Larang yak? Tapi lebokna kulkas awetlah bisa nggo berminggu-minggu, soale kan nggawene diencerin disit😛

Wis semene dhisit siaran basa Tegal e. Ketemu maning nang siaran selanjutnya.Moga-moga nyong ngomonge ora pating blekuthuk yak😆

Terjemahan:

Kawan-kawan, apa kabar? Sudah lama banget ya aku gak siaran basa Tegal. Yang dulu itu cerita tahu pletok, pilus, dan latopia sepertinya sudah lamaaa banget. Ya udah, sekarang aku mau cerita manakan Tegal yang lainnya. Nasi Lengko. Di Cirebon ada juga sih, gak tau juga aslinya dari mana. Tapi seperti biasa, kita berpantun dulu yaa😀

Tanggal tua gak ke mana-mana
Di rumah saja kata si Choco
Tapi jangan sedih jangan berduka
Yuuk mariii makan nasi lengko

Hahahaha…. sekarang aku mau cerita nasi lengko. Ketika Mbakayune kirim foto nasi lengko, aku kok jadi pengen. Tapi kan gak mungkin bawa dari Tegal. Tapi emang Kakakku yang paling cantik itu baik hati, pas kembali aku dibawakan bumbu nasi lengko. Lha terus gimana? Ya gak apa-apa, nasinya masak sendiri, aksesorisnya ya bikin sendirilaah. Yang penting kan bumbunya, karena yang paling susah ya bikin bumbunya ini.

Nasi lengko itu terdiri dari nasi, tauge, ketimun diiris kecil-kecil, tahu goreng dipotong kotak-kotak, sama kerupuk. Ditata rapi di atas piring lalu disiram bumbunya. Kalo gak salah bumbunya itu terbuat dari bumbu kacang yang diberi tauco. Enak, deh!

Nih penampakannya….

nasi lengko cirebon
Yang ini versi Cirebon😀
IMG-20130226-WA0003
Yang ini versi Tegal, 1/2 porsi, ada krupuk kuningnya, enak banget yak🙂

Aku cari foto nasi lengko hasil racikanku sendiri yang versi Tegal kok gak ketemu ya? Ntar aja deh nyusul kalo dah ketemu😀

Makanan sehat tapi murah meriah😀 Eh, tapi kata Mbakayune bumbunya saja harganya mahal. Waktu itu beli bumbunya setengah kilo saja harganya Rp. 75,000. Mahal yak? Tapi disimpan di kulkas awet kok bisa berminggu-minggu, karena kan membuatnya diencerkan dulu😛

Nah, sekian dulu siaran basa Tegalnya. Ketemu lagi di siaran basa Tegal selanjutmya. Semoga aku ngomongnya gak pating blekuthuk yak😆

(note: terjemahan pating blekuthuk belum nemu nih😆 )

“Postingan ini diikutsertakan di Aku Cinta Bahasa Daerah Giveaway”
 
banner-giveaway-aku-cinta-bahasa-daerah-ala-niar-ningrum
 

12 thoughts on “Nasi Lengko, Siaran Basa Tegal (4)

  1. LJ Februari 26, 2013 / 2:47 pm

    Bude jualan nasi Lengko di bukik yuk.. judulnya “nasi lengko lamak bana..”😛

    #aku suka siaran bude yang pating blekuthuk macam gini.

    Iyo Mak, nanti dimodifikasi pake krupuk merah yo😀
    #nantikan siaran blekuthuk lainnya😆

  2. Emanuel Setio Dewo Februari 26, 2013 / 3:47 pm

    Marakna ngiler

    Marake kok njuk dadi marakna😆 Kuwi Tegal belah ngendi😀

  3. Anita Februari 27, 2013 / 10:44 am

    semua itu lebih berarti kalau kita mengapresiasinya

  4. Orin Februari 27, 2013 / 12:40 pm

    bu Choooo….aku ngerti lho walopun ga baca terjemahannya *bangga* hohoho.
    Aku pernah sekolah di cirebon, tapi tetep ga suka nasi lengko😛

    Weits, padahal bahasane pating bekutuhuk gitu lho, Orin😀
    Iya siy rasanya emang khas😀

  5. nchiehanie Februari 27, 2013 / 3:41 pm

    wooooww NAsi Lengkooo..
    mauuu..mauuu..
    jadi inget waktu kuliah punya sahabat orang majalengka dan cirebon..
    tiap mudik, aku slalu ikut dan makan nasi lengko😀

    Rasanya ngangenin ya, Mam😀

  6. marsudiyanto Februari 27, 2013 / 3:52 pm

    Wis jan…
    Presis kaya suarane penyiar Tegal dan sedikit2 mirip Bahasa Banyumasan..
    Selain Nasi Lengko, saya juga suka Sega Jamblang Cirebon

    Sega jamblang kuwe sing dibungkus nganggo godong jati ya, Om?

  7. Niar Ningrum (@niar_cilukbaa) Februari 27, 2013 / 3:54 pm

    Weh ngeliat penampakannya mending yang porsi setengah ajah deh bu, bikin kenyak kalau kebayakan ndka habis😀

    Matur suwun bu sampun nderek, dicatet PESERTA😀

    Horeeee, makasiy yo Say…

  8. Annie Tjia Februari 27, 2013 / 8:19 pm

    Koyoke wenak yo, aku milik lhoo..

    Pancen enak tenan, Ann😀

  9. applausr Maret 1, 2013 / 12:49 pm

    waduh belum pernah makan ini… nasi lengko dari penampakannya memang enak.. eh mau dong bumbunya juga hahaha.. tulis dong resepnya juga…

    Resepe nyong ra duwe, MasApp, lha bumbune bae tuku jeh :mrgeen:

  10. Lidya Maret 4, 2013 / 12:26 pm

    krupuk kuning itu bikin ketagihan mbak apalagi kalau mamaku yang goreng, sebelumnya dikasih bumbu dulu jadi enak gurih

    Kalo aku main ke rumah JengLid, tolong suguhi krupuk made in Mama yaa:mrgreen:

  11. Samaranji Maret 7, 2013 / 8:41 pm

    Nang tegal gak ono Sego…. anane Sega😀

    Gak ono ya ora ono, anane ora nana😆

  12. Millati Indah Maret 9, 2013 / 10:27 pm

    Dudu nasi lengko, tapi sega lengko. Rasane pancen laka-laka.
    Luwih maknyus maning soto tegal (sauto).

    Soto Tegal nganggo tauco ya, Nok. Pancen sedep tenan, marai kangen, pengeeenn…

Tinggalkan Balasan

Isikan data di bawah atau klik salah satu ikon untuk log in:

Logo WordPress.com

You are commenting using your WordPress.com account. Logout / Ubah )

Gambar Twitter

You are commenting using your Twitter account. Logout / Ubah )

Foto Facebook

You are commenting using your Facebook account. Logout / Ubah )

Foto Google+

You are commenting using your Google+ account. Logout / Ubah )

Connecting to %s