Pilus, Siaran Basa Tegal (2)

Kanca-kanca, ketemu maning karo nyong ya. Sing mbiyen kan wis ngomongin tahu pletok, nah saiki nyong duwe maning cemilan sing asli saka Tegal. Jenenge PILUS. Oya, sing ora bisa basa Tegal ora papa, mengko nang ngisor ana terjemahane 😀

Kanca-kanca mesti wis pada ngerti sing jenenge pilus yak? Iklane akeh ko nang tipi. Sing gambare manuk gede kae lho. Tapi ora nana (ini nana so Tegal, bukan Manado jo) sing bisa ngalahna pilus Tegal! Lagi gembiyen nyong ngesih cilik, nyong seneng banget mangan sop nganggo pilus. Angger Ibundane nyong masak sop pasti nyong njaluk tuku pilus. Tapi Ibundane nyong kae nakal banget. Senenge nggoda bae. Angger nyong nyuwun pilus pasti Ibunda nyanyi kayak kiye kyeh:

Pilus

Pilus pipi alus
diambung wedus
ambune prengus

Pizzz, Mom :mrgreen:

Saiki nyong ngerti, dene nyong sering nggoda Cantik nganti nangis kiye nurun seka Ibunda :mrgreen:

Pilus kuwe digawe seka tepung mbuh tepung apa trus diwein kucai. Rasane pilus Tegal gurih, kemlithik. Warnane ora putih nemen tapi rada butek. Makin butek makin enak rasane 😛 Wis enak temenlah. Nyong saiki seneng nggo mangan bakso. Angger mbakayune nyong seka Tegal nyong mesti nitip tahu pletok karo pilus (batine mbakayune kiye bocah nitip bae ora tau menehi duite 😛 ). Ana siji maning sih oleh-oleh khas Tegal sing enak: LATOPIA. Mengko kapan-kapan tak tulis maring kene.

Wis pegel nyong, nganti gembrobyos, ilate bae pan kelelek kiye.

Nah, lha kiye BAKSO NGANGGO PILUS TEGAL:

Nah, angger Kanca maring Tegal, aja lali tuku pilus ya 😀 Daaaahhh…..

Terjemahan bebas:

Kawan, ketemu lagi denganku ya. Dulu kan sudah ngomongin Tahu Pletok, nah sekarang aku punya lagi cemilan asli Tegal. Namanya PILUS. Oya, yang gak bisa bahasa Tegal nanti ada terjemahannya di bawah.

Kawan pasti sudah tau yang namanya pilus kan? Iklannya banyak kok di TV. Yang gambarnya burung besar itu lho. Tapi gak ada yang bisa mengalahkan pilus Tegal! Dulu waktu aku masih kecil, aku suka banget makan sop pake pilus. Kalo Ibunda masak sop pasti aku minta dibelikan pilus. Tapi Ibundaku itu nakal banget. Sukanya menggodaku. Kalo aku minta pilus pasti Ibunda menyanyikan lagu ini:

Pilus

Pilus pipi alus
dicium kambing
baunya prengus

Sekarang aku tau, kalo aku sering menggoda Cantik sampe nangis itu karena menurun dari Ibunda :mrgreen:

Pilus itu dibuat dari tepung entah tepung apa trus diberi kucai. Rasa pilus Tegal itu gurih, renyah. Warnanya gak terlalu putih tapi agak buram. Makin buram makin enak 😛 Pokoknye enak banget lah. Sekarang aku lebih senang makan pilus dengan bakso. Kalo kakakku datang dari Tegal aku pasti nitip tahu pletok ama pilus (pikir kakakku ini anak nitip mulu gak pernah kasih uangnya 😛 ). Ada satu lagi makanan khas Tegal yaitu:LATOPIA. Kapan-kapan akan aku tuliskan di sini.

Dah pegel aku, sampe keringetan, lidahku sampai ketelen.

Nah, ini dia BAKSO DENGAN PILUS TEGAL.

Nah, kalo Kawan ke Tegal, jangan lupa beli pilus yaa. Byeee…. 😀

Iklan

20 thoughts on “Pilus, Siaran Basa Tegal (2)

  1. nique Februari 1, 2012 / 12:30 pm

    hlaaaa …. disini ada pilus juga hehehe
    pilus emang maknyuss sih
    ama baso wokey
    mie ayam manteb
    tinggal sekarang, ada yg mo ngirimin saya pilus tegal???


    Enak banget, Jeng, dikau mau? Nanti tak kirimi wis 😀

  2. Mami Zidane Februari 1, 2012 / 1:24 pm

    walah mbekayune jebule seka tegal ya…nembe ngerti inyonge…..nek nyong tah seka cilacap mbekayu….dadine bahasane mandan mirip yah….hehe…

    halah…guwe mangkok baksone nganti kebek pilus…..enak ketone yah…

    pilus garuda nyong sih sering mangan…tapi nek pilus asli tegal genah urung tau njajal koh mbak…kaya-kayane lewih mak nyusss yah…hehehe……

    hadeuhh…….lidahnya sampe kelipet-lipet nih mbak…..hahaha…


    Waah, ya basane beda tipis lah kiye. Nyong nang tegal nganti sam kelas siji, Jeng, dadi ya rada apal kiye basane 😀

    Yuk, kapan-kapan mbakso bareng mengko nyong nggawa piluse kiye 😀

  3. irmarahadian Februari 1, 2012 / 1:45 pm

    asek….
    pilus kesukaanku…

    kie biyunge…iyonge kencot kie…
    pengen pilus bae lah…
    xixixixiii


    Waa, maring kene bae, Jeng, isih ana setoples kiye 😀

  4. Mak Cebong 3 Februari 1, 2012 / 2:08 pm

    Duuuhhh Jeng untung dikau kasih terjemahannya. Maklum ekye ga paham bahasa Perancis 🙂

    Tolong dunks pilusnya dikirim ke Miri. Disini ga ada boooo. Sekalian baksonya yaaaa 🙂

    Btw congrats Jeng tulisan dikau terpilih sebagai salah satu pemenang di Sawerannya Mak Cebong. Monggo diintip langsung pengumumannya di rumah jeng Nia 🙂


    Waaaa, makasiy, Maaaakkk…..
    Ini berita yang menggembirakan di tengah kegalauan hatiku menyelesaikan rutinitas kerja hari ini (halah, panjang amat 😛 )
    Love you Jeng Soes, Jeng DewFat, MamIna….mmuah…..mmuahh (awas kalo muntah 😡 😛 )

  5. honeylizious Februari 1, 2012 / 4:08 pm

    wah lapar -__________-


    Yuk, Mamam 😀

  6. TopBlogIndonesia.com Februari 1, 2012 / 4:26 pm

    belum sy copi paste di google translate sudah ketawa duluan…wkwkwk
    jebule bahasa ngapak ya…Kang Google ampe mumets..
    nice post yu, ditunggu postingan dengan siaran basa tegal maning….xixixi


    Wis ora usah takon karo Kang Google, Kang. Mengko malah ketularan mumet, mending maca terjemahane nyong bae 😀

  7. Bunda Shofia Februari 1, 2012 / 4:28 pm

    Wah resep baru nih…bakso campur pilus…perlu dicoba


    Nikmat, Bun, apalagi kalo pedes wuuiiiihhh 😀

  8. Ceritaeka Februari 1, 2012 / 6:33 pm

    Jadi lapeeeeeeeeeeeer 😀
    Apa kabar mbak?


    Haiiii, Sis, sorry lom sempat berkunjung 😦
    Kabarku baik, semoga kau juga yaaa…. 🙂
    Miss you

  9. budiastawa Februari 1, 2012 / 7:33 pm

    Apa beda pilus dengan kacang atom, mbak yu? Kelihatannya kok sama… Apa cuman beda nama?


    Beda Bli, kalo kacang atom ada isi kacangnya, kalo pilus padat tepung aja 😀

  10. @yankmira Februari 1, 2012 / 9:11 pm

    Aku baru tau kalau Pilus itu dari tegal. Sepertinya belom ada rencana ke Tegal, tapi kalau dikirimi, ga nolak ko 😀


    Hahahahaha aku juga sok tau aja kok, Yank 😛
    Nanti kalo ada kesemaptan aku kirim deh 😀

  11. Monda Februari 2, 2012 / 4:55 am

    Asyik dapat kursus .. Gratis pula. Banyak nggak ngertinya mbak he..he..


    Hihhihihihihihi…..baca terjemahannya aja, BuMon 😆

  12. serambipuisi Februari 3, 2012 / 8:30 am

    hehehe…kok bisa sama ya kita?
    kalau makan bakso suka ditambahin pilus…. 🙂
    ( apa krn aku pemakan segala ya? hahahaha ) 😀
    salam


    Hahahahha…sama, BUndaaaa….aku juga pemakan segala kok, ddi dunia ini hanya ada makanan enak dan enak sekali 😆

  13. asepsaiba Februari 3, 2012 / 1:28 pm

    Saya orang Indramayu, tapi tetep aja agak2 bingung baca yg bahasa Tegal di atas.. 😀

    Salam pilus, eh salam kenal!


    Lha Indramayu basane rada beda, Kang. Ora patia ngapak kaya kiye ya? 😛

  14. lisya Februari 3, 2012 / 11:40 pm

    Enak di baca he he..lam kenal aja


    Lidahnya gak ketelen kan, Jeng? Hehehehe….
    Salam kenal juga, makasiy ya dah berkunjung 🙂

  15. Imelda Februari 5, 2012 / 9:45 am

    Yang aku ngerti cuma BAKSO!!! Mauuuuuuu


    Tak ada wanita yang tak menyukai bakso yaa 😀

  16. Devi Yudhistira Februari 6, 2012 / 2:55 pm

    owalah yuuuu

    kiyeh nyong duwe…gelem pora?


    Gelem, Jeng, lempar kene yak 😛

  17. ganesa Februari 12, 2012 / 1:35 am

    hehehehehehehehe makasih ya mba informasine..kye nyong ya asli tegal..tegale slawi mba


    Waaa, nemu maning wong Tegal 😀 Wis pada gawe postingan nganggo basa Tegal durung? 😛 Slawi sing terkenal apane yah? Teh cap dua tang apa ya? 😀

  18. maya Maret 25, 2012 / 6:14 pm

    hi salam kenal jg…ak jg suka bgt tuh ama pilus tegallll..ad yg tau resep y gakkk,bagi2 donkkkk..

    Haiii, salam kenal. Makasiy ya dah berkunjung 🙂
    Wah, kalo cara mbuatnya aku juga gak bisa 😀

Tinggalkan Balasan

Isikan data di bawah atau klik salah satu ikon untuk log in:

Logo WordPress.com

You are commenting using your WordPress.com account. Logout / Ubah )

Gambar Twitter

You are commenting using your Twitter account. Logout / Ubah )

Foto Facebook

You are commenting using your Facebook account. Logout / Ubah )

Foto Google+

You are commenting using your Google+ account. Logout / Ubah )

Connecting to %s